Gast thenr9 Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Hoi! Ik heb laatst even gegoogled welk schijfje het beste zou zijn, maar echt veel duidelijkheid heb ik er nog niet van gekregen. Met welk merk hebben jullie de beste ervaringen? (ook op langere termijn-> geen dataverlies e.d.) Ik gebruik zelf altijd Platinum, maar die schijnt dus niet erg goed te zijn op langere termijn (zelf nog niks van gemerkt gelukkig :woohoo: ) Ik ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Hoi Thenr, Je hebt vaak in de computertotaal en dat soort bladen van die testjes. Ik zou het zou uit mijn hoofd ook niet weten. Ik zal ook even googlen. :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 zelf gebruik ik al een hele tijd Philips en TDK, werken perfect en nog niets gemerkt van data verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Philips, nooit ook maar een enkele kapotte lege dvd gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 ik gebruik nu al 2 jaar tevion, nooit problemen mee gehad Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 kan ook aan je dvd brander liggen anders moet je es op iets minder speed branden dan zal hij zeker minder data verlies hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast thenr9 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 Hoi allemaal en bedankt voor de reacties! Impy, ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik heb zelf nog geen vervelende ervaringen met Platinum, maar ik kwam laatst op een forum iets tegen over slechte kwaliteit van Platinum. Dat je na een tijd dataverlies hebt en dus weg film in mijn geval! (Ik brand trouwens altijd op 4X, moet goed zijn) Aangezien ik door de schijfjes heen ben, wilde ik weer nieuwe bestellen en als iemand aanbevelingen heeft voor wat \'de beste schijfjes\' zijn, dan zou ik kunnen kijken welke ik ga bestellen. Schijnt dat Taiyo Yuden schijfjes de allerbeste zijn, maar ik zal nog even rondkijken hier en daar en hopelijk zijn er hier nog mensen die veel ervaring hebben met goede schijfjes! Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Perser Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Ik heb 3 maanden geleden deze schijven besteld http://www.cdrwinkel.nl/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=5894 Zijn goed en heb pas 3 mislukte schijven van de 102 Top kwaliteit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 Iik gebruik meestal of alleen maar Philips, nooit problemen mee gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 Ik gebruik sony of maxell Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 Sony ook nog een goede, het maakt opzich niet zoveel uit welke soort merk je koopt. De van de grote bedrijven kun je dan ook wel wat grootst verw8ten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 Philips voor DVD-R, Platinum voor DVD+R http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1004802] klikklik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie