Gast jazy Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Heb ik vanaf gister middag eerst netjes DVD lab pro 1.5.3 van het internet gehaald crack er bij... toen ff me goed ingelezen... waarna ik druk bezig ben geweest met het maken van een dvd met meerder svcds en een leuk menutje... ben ik helemaal klaar druk ik op DVD COMPILE zegt die dood leuk : \'The software has expired\' \'please contact bla bla bla\' en het lijkt mij dat het toch echt de goeie crack is want eerst deed die helemaal niks omdat mijn 30 dagen waren verstreken... WIE KAN MIJ HELPEN!!! het is trouwens de crack die via een patch werkt.. krij je zo\'n raar menutje met dom muziekje en moet je op patch drukken.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 16, 2006 De crack moet je in het mapje plaatsen waar je hem hebt geinstalleerd. Daarn akan je op \"patch drukken\" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast jazy Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 jah dat weet ik zelf ook nog net.. maar ik denk dat de crack niet helemaal goed werkt want de optie dvd compile doet die dus niet.. :S:S:S:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie