marcootje Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 16, 2006 hello, ik heb call of duty 2. hij doet het heel goed de singelplayer doet het tenminste heel goed maar ik had een vraagje over de multyplayer. want als ik dan op een server klik krijg ik dit. awaiting connection ......1 enz. dus hij blijft maar door tellen. onder in beeld staat awaiting key code authorization. en meestal blijft ie dan door tellen en gebeurt er niets. soms springt awaiting connection over in awaiting challenge. maar dan springt het beeld weg een geeft ie. server is for low ping players only. nou dat geeft ie dus bij elke server. of er gebeurt niets of je krijgt dat. kan iemand mij helpen please. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Gast ocram Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 heb je hem legaal of illigaal ? als je hem illigaal hebt kan je hem nml niet online spelen. (of je moet een geldige serial hebben) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie