Gast Yeppie Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 Hoi, Misschien dat iemand dit weet of dit een uitdaging vind. Ik zou graag willen weten hoe je een game uit een bijvoorbeeld Disney Movie DVD kan rippen. Daar bedoel ik dus mee die spelletjes die ze bij dvd\'s doen voor de kinderen. Het zijn vaak hele simple spelletjes, maar me kids vinden ze geweldig. En als deze geript is wil ik deze later compile in bijvoorbeeld DVD lab. Ik heb al vanalles geprobeert, maar mij lukt het niet. Weet iemand hoe dit moet, dan zou ik dit graag horen. Bedankt alvast. Groetjes Yeppie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Dat is inderdaad een top idee. Helaas heb ik geen idee hoe dit kan. Als je er zelf achterkomt ik hoor het graag. Ook zal ik even speuren op het internet om te kijken of dit ergens te vinden is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie