mummy Geplaatst Mei 11, 2009 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 11, 2009 Beste mensen, Ik heb films gedownload op een laptop en nu wil ik deze films op mijn tv afspelen, alleen ik weet niet hoe ik het over moet zetten. Ik heb alle goede stekkers enz aangesloten, dus zou iemand me willen vertellen hoe ik het dan op mijn tv kan afspelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Releases Geplaatst Mei 11, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 11, 2009 Als je alles al aangesloten heb dan hoef je via beeldscherm instellingen even het beeld te clonen naar de TV en dan je film starten op je laptop. Je bent een beetje karig met informatie. Wat voor soort laptop heb je, hoe heb je alles aangesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
stefjuh Geplaatst Mei 12, 2009 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Mei 12, 2009 wat voor stekkers heb je? bedoel je een s-video kabel je kan het of via je directe videokaart instellingen doen of rechter muis knop voor vista--> aanpassen aan persoonlijke voorkeur ---> beeldscherminstellingen---> dan op het beeldje klikken waar 2 in staat--> en dan kan je aanvinken bureaublad uitbreiden naar dit beeldscherm. en dan kun je als het goed is zien dat hij het doet en dan kun je jou powerdvd schermpje naar links slepen en dan zie je hem waarschijnlijk op tv en afspelen maar! heb je nou toevallig xp dan heb ik deze link voor je: http://support.microsoft.com/kb/307873/nl gr stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
mummy Geplaatst Mei 13, 2009 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Mei 13, 2009 Ik heb een tijd geleden ook op die laptop films gekeken, dus daardoor wist ik dat de stekkers enz. goed waren, alleen toen dee ik wat op de laptop en kregen we het laptop beeld op tv en starten we de film. Ik was vergeten hoe dat precies moest, dus vandaar deze vraag, alleen ik heb de films allemaal gedownload op de laptop van een vriend van mij, volgens mij is die laptop vista, maar ik zal de volgende keer dat ik bij hem ben deze dingen proberen en dan laat ik wel weten of het werkt. In ieder geval bedankt voor de info. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
stefjuh Geplaatst Mei 13, 2009 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Mei 13, 2009 graag gedaan als er meer vragen zijn over hoe dit werkt hoor ik het graag O0 want ik heb hier zelf ook een aantal problemen mee gehad! gr stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Releases Geplaatst Mei 13, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 13, 2009 graag gedaan als er meer vragen zijn over hoe dit werkt hoor ik het graag O0 want ik heb hier zelf ook een aantal problemen mee gehad! gr stefjuh Gozer! Gebruik nou eens normaal ABN. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
stefjuh Geplaatst Mei 14, 2009 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Mei 14, 2009 Als ze daar problemen mee hebben hoor ik het wel van de moderators! Ik weet eigenlijk niet wat er mis mee is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie