Gast donders69 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 Beste mensen, mijn winrar trial versie heeft zijn beste tijd gegeven,en zegt dat ik maar eens moet gaan betalen!!!Daar heb ik weinig zin in.ik heb al geprobeerd om de versie te uninstallen,en een nieuwe te installeren,maar dat werkte niet.wie weet wat ik kan doen???bijvoorbaat dank,david Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 je zou een serial kunnen zoeken bijvoorbeeld zodat je niet hoeft te betalen. De hoeveelste versie van winrar is het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 hier heb ik er eentje van winrar 3.40: 3e83f224c988e18c33d0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Perser Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Download een nieuwe versie www.rarlab.com Die kan je gewoon na 30 dagen blijven gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie