Gast DoDo Geplaatst April 29, 2005 Delen Geplaatst April 29, 2005 Ik ben dr al uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nico120 Geplaatst Mei 1, 2005 Delen Geplaatst Mei 1, 2005 En welke heb je gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 1, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 1, 2005 DoDo schreef: Ik ben dr al uit Dat zou ik ook wel even willen weten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast JJLinux Geplaatst November 30, 2005 Delen Geplaatst November 30, 2005 Dit is wel een goede site: Meld je aan op het forum en de rest weet je wel ! Greetzzz JJLinux www.projectw.org Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast KrImMe Geplaatst December 3, 2005 Delen Geplaatst December 3, 2005 www.project-w.org www.onlyfull.be (van vriend) www.silence-crew.com www.warezplaza.com http://paulpbaker.com enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dikjan Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 http://www.bigshares.net is degene die ik een paar dagen geleden he ondekt echt een tip voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 www.silence-crew.com Ik snap deze site echt niet hoe werkt deze site ? ik heb me ingelogt ( en gereegistreert ) en kan maar niets vinden.... Hoe vind ik bijv games ? als ik een naam bij search intyp van een game vind ik niets, en ook niet als ik gewoon game/games intyp. doe ik iets fout ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 HELP... pleas Ik ben een n00b hier in geloof ik of die site is verot.. :pinch: kijk dit krijg ik op de site http://www.silence-crew.com/index.php?act=Shoutbox&CODE=00 als ik op shoutbox druk om ( geloof ik daar ) de games en de films enz. te vinden, maar ik krijg deze fout elke keer als je ziet op het plaatje: HELP me asjeblieft want www.projectw.org is geloof ik echt verot dus wil ik het met deze doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 hier dna het plaatjke lukte bij de vorige niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 lukte alweer niet :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 pff kan wel een nieuwe vraag gaan stelen over het plaatje erin krijgen :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 te veel pixels ofzo.. 499 pixels uh...? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 nu weer ander bestand type.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 skit het plaatje deze error krijg ik: Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don\'t know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: You Are Not Allowed To View The Shoutbox Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.