Gast antigua Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 Hi Als leek inzake het downloaden heb ik een twijfelgeval. Ik doe dit nog niet zo lang en wil wel wat bijleren.. dit zit in de map. Dan start ik alcohol en download de 1e cd alles gaat goed, ook met de tweede cd.. Dan vraagt ie de 1ste cd en dan loopt het fout... Dan krijg ik dit.. Ik probeerde ook reeds een no cd crack maar geen geluk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 je hebt dan de 1e cd gemount of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 dat laatste scherm is alsvolgt 1e cd mount in schijf J: ( speel op harde schijf) en setup alles ok 2e cd mount in schijf J: alles ok daarna het scherm met de vraag 1 e cd ik steek de 1e er weer in en daarna zelfde dus plaats 1e cd valt dan uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 je moet de 1e cd in de 1e virtuele schijf laden en de rest unmounten, sommige programma\'s doen het anders niet, ik weet ook niet waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 15, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 15, 2006 Je moet de crack nog plaatsen. Die zorgt ervoor dat hij niet naar de CD vraagt. De game \" ziet\" namelijk dat je geen originele cd hebt. De crack staat vaak op cd 1 in een mapje crack of iets degelijks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 tsja ik was er al vanuit gegaan dat dit al gebeurd was, sorry hoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie