skimmie16 Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2009 hoiii hoiii ik zoek De Sims 2 - Appartementsdieren voor de nds en ik wil hem graag in 1 x willen downlode zonder ik moe inlogen op een site ofzo wie helpt?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Stacytje Geplaatst Mei 12, 2009 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 12, 2009 Weetjeh. het is handiger als Je FTD Download. dat is een site waar je allemaal spellen voor de Ds,wii ect kan downloaden en ik weet zeker dat wat jij zoekt daar tussen zit. En als je dan iets anders zoekt dan hebben ze dat ( miss ) Ook. Er staan zelf spellen op die nog niet in de winkel liggen + de meesten zijn NL. Succes. Hoop dat ik je heb geholpen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie