alloo Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2009 Hallo allemaal, ik heb het volgende probleem, heb Frost Wire 4.13.2.0, beneden op het icoontje met de wereldbol met zo een stene muurtje als ik daar op klik krijg ik de volgende bericht "Frost Wire heeft een firewall ontdekt" dus ik kan niets meer dowloaden ,wat kan ik doen om dit de verhelpen????? Groetjes............... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
kaasbroodje Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 6, 2009 poorten open zetten en frostwire toevoegen aan de uitzonderingen van je firewall http://portforward.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
alloo Geplaatst Mei 7, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 7, 2009 Ik heb zelf mijn firewall volledig uitgeschakeld ,en het is nog altijd hetzelfde,als er iemant antwoord graag een beetje duidelijk, en niet te ingewikkelde pc woorden, ben nog een beetje leek. groetjes Alfons Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
alloo Geplaatst Mei 11, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 11, 2009 Ik heb de nieuwe versie gedowload(4.17.2)FrostWire staat nu aangevinkt in uitzonderingen van Windows Firewall, de poort opengezet ,zelf heb ik tijdelijk Firewall uitgeschakeld allemaal noppens.Nu had ik gedacht zou het aan de virusscanner kunnen liggen??? ik heb AVG versie :8.0.238. groetjes Alfons Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie