Gast dientje Geplaatst Februari 14, 2006 Delen Geplaatst Februari 14, 2006 Hoi, Ik wil graag films en muziek gaan downloaden en heb hiervoor op duken.nl gekeken. Kan iemand mij vertellen welk programma ik het best kan gebruiken?? Bij bittorent lees ik bij de reacties toch aardig wat problemen. Nu gebruik ik voor muziek te downloaden Limewire. wie kan mij adviseren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Februari 14, 2006 Delen Geplaatst Februari 14, 2006 Je zou Azureus kunnen gebruiken. het redelijk simpel, en het download ook wel redelijk snel. groetjes computas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 dat is met .torrent bestanden, hoe je die laad enzo vind je in de handleidingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie