kattie Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2009 Ik heb een film gedownload en proberen uit te pakken met winrar. Maar ik krijg op een gegeven moment een mededeling van een schrijffout: Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. Terwijl op mijn harde schijf ruimte genboeg zou moeten zijn. En de volgende schrijffout: Alleen het NTFS-bestandssysteem ondersteund bestanden groter van 4 GB. Dus wat nu? Wie kan mij helpen? Of is dit niet op te lossen en ligt het aan mijn computer. Ik kreeg een reactie dat mijn computer FAT32 zou gebruiken. Maar als ik kijk bij mijn computer en de eigenschappen van de harde schijf staat die al in NTFS. Dus wat nu. Graag een simpel antwoord want ik ben nieuw en leek. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 6, 2009 dat is niet zo moeilijk op te lossen je moet FAT32 om zetten naar NTFS. we horen het wel als het niet lukt http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Sander Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 6, 2009 In haar verhaal merk ik op dat ze bij haar eigenschappen heeft gekeken en daar staat NTFS Ik kan het ook verkeerd hebben hoor... Maar als ik kijk bij mijn computer en de eigenschappen van de harde schijf staat die al in NTFS. Dus wat nu. Graag een simpel antwoord want ik ben nieuw en leek. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
svenholtman Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 6, 2009 idd weer overheen gelezen. als ik haar was zou ik gewoon de handleiding volgen. lijkt me gewoon het beste Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie