riczz2 Geplaatst Mei 6, 2009 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 6, 2009 Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload heb en nu al power user ben, al een poos dus het zal ook nog lager moeten uitvallen. O0) het gaat dan vooral om het ratio.) Als je dan power user bent, kan je ook uitnodigen. Graag wil ik dan dat jullie deze uitnodigingen hier ook gebruiken zodat dit topic een actief topic word waardoor iedereen er plezier aan kan hebben!. Je kan een uitnodiging aanvragen door een e-mail te plaatsen waarin jij de uitnodiging wil ontvangen. Bij voorbaat dank.( en jah op = op!) als iemand nog andere nederlanders kent op undergroud gamer/ of je bent er zelf 1 meld ze dan dat ze hun invites hier kwijt kunnen. richard Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
jeki Geplaatst Oktober 1, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/09 Status: Offline Actief: Januari 12, 2013 Delen Geplaatst Oktober 1, 2009 Hoe kom ik aan een underground gamer invation? Ik heb wel interesse in een invation , maar niemand reageert hierop. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie