Gast hazard Geplaatst Februari 14, 2006 Delen Geplaatst Februari 14, 2006 ik heb king kong gedownload en ik kan er geen fixed exe voor vinden. het enige wat ik vind is een fixed image maar ik weet niet hoe die werkt. kan iemand me vertellen hoe ik dit aan moet pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 14, 2006 Delen Geplaatst Februari 14, 2006 die fixed image moet je mounten in daemon tools Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 14, 2006 Delen Geplaatst Februari 14, 2006 dat heb ik nu gedaan. ik heb de game geïnstalleerd. maar nu vraagt hij nog steeds naar de cd, en ik kan nergens een crack vinden die dat verhelpt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Februari 14, 2006 Delen Geplaatst Februari 14, 2006 Wat je moet doen lijkt wel een beetje op wat je bij Most Wanted moet doen. Link: http://www.duken.nl/component/option,com_simpleboard/Itemid,/func,view/catid,15/id,8790/#8790 Veel succes, groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 14, 2006 Delen Geplaatst Februari 14, 2006 enkele sites om een crack te vinden zijn: www.gamecopyworld.com www.gameburnworld.com www.crackserver.com greetz, ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 en voor serials moet je bij mij zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 tom6309 schreef: en voor serials moet je bij mij zijn heb je een serial voor world of warcraft? :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 neehee niet hier kijk es in dat andere topic Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 OK, ik heb King Kong geinstalleerd, daarna heb ik de patched image gemount en sd4hide geactiveerd. hij werkt nog steeds niet! op een andere site heb ik gelezen dat als je een bepaald kabeltje eruit trekt zou hij het moeten doen, is dit waar? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 dit zou ik niet als eerste doen, heb je de crack al geplaatst? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 als je de no cd crack bedoeld, die kan ik echt nergens vinden. ook niet op gamecopy of iets in die richting. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 wat is de volledige naam van het spel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 peter jacksons king kong - official game of the movie hier heb ik ook op gezocht, ik vind alleen de patchtool voor de fixed image :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 peter jacksons king kong - official game of the movie hier heb ik ook op gezocht, ik vind alleen de patchtool voor de fixed image :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 t was ff zoeken maar hier is er een: DELETED Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 wat moet ik met die code doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 o shit sorry, dit was de installatiecode, die heb je niet nodig ben ff bezig een no cd crack voor je te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 ok bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 ook ik kan hem niet vinden :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast opelmantagek Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 tom6309 schreef: t was ff zoeken maar hier is er een: DELETED hoi tom 6309 wel de volledige serial plaatsen he er moet nog een x achter DELETED zo dus maar ook ik kan nog geen no cd crack vinden, probeer het met limewire maar veel virussen ertussen maar ik zoek met jullie mee :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast opelmantagek Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 ************ INSTRUCTIONS FOR PLAYING *********** 1. Unrar all files and mount image using Daemon Tools 4 Leave all emulation options ON !!!! 2. Use StarForce Nightmare and select \"Disable CD\", \"Disable Node\" and deselect ide channel of your optical devices (Primary and/or Secondary). 3. Install Game from virtual daemon drive and use serial number provided with this info when StarForce3 protection asks for it. 4. Play the game !!! Serial: DELETED dit zijn de instructies die ik bij mijn king kong heb gekregen dus wat je nodig hebt is starforce nightmare. maar ik heb het ook gedownload met limewire pro maar snap nog niet goed wat ik moet doen met starforce nightmare iemand die mij er wat uitleg over kan geven ik krijg het spel nog niet aan de gang, hij zegt dat ik disk 1 in een andere drive moet doen en nog eens proberen, maar het lukt niet mensen die meer ervaring hebben met starforce?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
JoeBlsht Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Ik zie een hoop vragen en antwoorden over hoe je king kong illegaal kunt spelen,, maar kan iemand mij nou eens uitleggen (in zijn geheel) hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik had ergens op deze site gelezen dat je je voedingskabel naar je cd-rom schijf moest losmaken,,, Dat heb ik uit pure wanhoop toen maar gedaan. Alleen het probleem was toen weer dat de serial die eerst goedgekeurd werd nu weer foutgekeurd werd omdat hij niet correspondeerde met mijn cd Wat moet ik nou doen,,,,, ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast MMarchal Geplaatst Maart 1, 2006 Delen Geplaatst Maart 1, 2006 oke er zijn zo veel topics over king kong dit is nr 3 dat ik het al uitleg daar gaat me tijd :D je moet de crack down loaden via gamecopyworld down trail van alcohol 120% down daemon tools maak in 120% de crack die rar is naar mld mdl of zo.. dat doe je in image maker sla hem op en start via daemon tools cd 1 van het spel en de crack die je verbouwed hebt met 120% daemon voegt ze allebij samen en klaar en unplug je cd speler werkt wel want met kan ik niet spelen en zonder wel en doe al je emulators aan van deamon tools 4 of hoger als je doe hebt en als je dan nog steeds problemen hebt zoek dan via www.gamecopyworld.com een programma die je virtual cd driver verstopt:D die dus je driver van daemon tools verstopt asje zo moet het lukken want ik speel hem ook en wooooh het is mooi dus kom op jongen en dames. het luckt jullie ook net als ik het neem mssn 2 min van je tijd als je een goede pc hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie