Spring naar bijdragen

problemen WINRAR

Gast djrobin1

Aanbevolen reactie

Gast candysurprice

Hallo,

Ben nieuw maar heb toch al het een en ander bereikt door deze site. Maar nu het volgende ik het Harry Potter de film gedownload met Bittorent. Ik heb een heleboel bestandjes en weet niet wat ik ermee aan moet. Er zitten een aantal ingepakte bestanden bij en een aantal al uitgepakte. Als ik de ingepakte bestande wil uitpakken krijg ik de volgende melding

The archive either in unknown format or damaged.

Als ik een uitgepakt bestandje open krijg ik verschillende stukjes van de film achterelkaar te zien maar krijg op een gegeven moment ook blokjes door het beeld.

Wat te doen?

En dan heb ik Mc afee internet security pack gedownload en hier krijg ik bij het uitpakken telkens de foutmelding \'header is corrupt\' en daarna ga naar het configuratiescherm en configureer de systeemonderdelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...