grimme Geplaatst Mei 4, 2009 Bijdragen: 57 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 4, 2009 beste mensen. ik heb nog een vraag over goede-goedkope videokaarten. ik zoek een betere videokaart die nog onder de 80,- euro blijft. ik heb nu een ATI Radeon HD 2400 series AGP. voeding is 300 watt max. moederbord zet ik er morgen bij. ik hoop dat iemand wat weet. gr. grimme Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 57
Tom Geplaatst Mei 4, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 4, 2009 Het is de moeite niet echt om daar nog geld in te stoppen, want AGP kaarten zullen absoluut de prestaties niet meer gaan leveren die mogelijk zijn met PCI-e kaarten van dezelfde prijs. Dat klinkt logisch en dat is het ook. Daarnaast is een 300W voeding niet al te geweldig om een goede videokaart op te zetten, dat ga je gewoon niet halen. Ik zou niet investeren in een nieuwe AGP kaart, laat deze maar lekker op zijn eindje lopen en haal over een tijdje gewoon een nieuwe pc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
grimme Geplaatst Mei 4, 2009 Bijdragen: 57 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 4, 2009 oke dan kijk ik het nog een paar jaar aan en spaar nog even. tot je met windows XP en deze video kaart niks meer kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 57
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie