Gast darkne0n Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 Ik zoek een programma waarmee ik mp3\'tjes kan inkorten. dus dat je bijv. alleen een bepaald deel hoort in het midden en niet vanaf hetbegin tot het einde moet luisteren zegg maar. Snappie? Mja zo kan ik dan ringtones maken en dan via bleutooth op me mobieltje zette. maar wie weet er een proggiej voor? greetz, ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hazard Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Video Edit Magic Daarmee kun je naast video\'s ook geluid bewerken korter maken, uitrekken, knippen, volume veranderen enzo, maar geen special effects Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 hee, bedankt, k heb um en t werkt egt :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie