mitsas Geplaatst Mei 2, 2009 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 2, 2009 ik ben aan het een wedstrijd aan het spelen en oppeens staat er niet verzenden je weet wel wat moet ik nu doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Sander Geplaatst Mei 2, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 2, 2009 Komt het probleem meerdere keren voor ? Bijvoorbeeld elke keer als je een wedstrijd start. Misschien heb je iets bewerkt aan de game ? Kan je iets meer informatie geven ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
mitsas Geplaatst Mei 2, 2009 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 2, 2009 ik heb hem een keer overnieuw geprobeert maar toen deet hij hetzelfde op precies dezelfde tijd ik had een crack gebruikt maar toen zag ik nog een fixed al crack bij de torrent zitten die heb ik nu erin gezet maar ik weet niet of het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Sander Geplaatst Mei 2, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 2, 2009 Kan je PC het wel aan ? Kijk anders op www.srtest.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie