E7691 Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst April 30, 2009 Hallo, Als ik een iphone koop in Amerika of elders (maar niet in belgie) werkt gy dan in belgie ook ? Thx, Xx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
Tom Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 30, 2009 Ja. Alleen opladen wordt lastig, want je hebt een andere stekker nodig die met geluk wel wordt bijgeleverd. Die telefoon bestellen in de VS is echter niet zo handig, want je moet ellenlang wachten op dat ding en als je pech hebt ook nog eens invoerbelasting betalen. Is 'ie kapot, dan moet je hem ook weer naar de VS terugsturen en ben je hem sowieso meerdere maanden kwijt, om maar niet over de kosten van de verzending te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Tim. Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst April 30, 2009 iphone heeft als het goed is usb oplader netzoals de ipod touch (en anders kan je die erbij bestellen) en als het veel scheelt zou ik hem uit amerika laten komen maar is het minder dan 60 euro is zou ik hem niet nederland komen want bestellen vanuit america kost ong 100 euro (zoveel was het bij mijn allstart niet gekocht btw) dus moet je even kijken of het veel scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie