TorresNL Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Delen Geplaatst April 30, 2009 Hey, Heeft iemand enig idee hoe je het beste een clan movie kan maken? En waar mee te-editen enzo. Of ken je iemand die dat zou kunnen? Groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Farid. Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst April 30, 2009 Gaat dit om een pc of om een console? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
kipneck Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst April 30, 2009 in ieder geval niet met dat hypercam. dat ziet er altijd zo onprofessioneel uit. het beste kun je het filmen met een snelle computer in hd en iets van 30 a 40 fps. zo heb je tenminste geen flut filmpje van lage kwaliteit. als ik zelf iets in een spel wil filmen doe ik dit met xfire. maar dat kun je niet bewerken. mischien kun je de betaalde versie van fraps gebruiken. daar zie je het logo niet in. edit: ik download nu ff de betaalde versie van fraps zal kijken wat het is. edit2: ik heb een filmpje gemaakt maar kon het niet uploaden naar youtube. te groot. upload het nu naar vimeo. stuur zo wel de link Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
TorresNL Geplaatst Mei 16, 2009 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Mei 16, 2009 in ieder geval niet met dat hypercam. dat ziet er altijd zo onprofessioneel uit. het beste kun je het filmen met een snelle computer in hd en iets van 30 a 40 fps. zo heb je tenminste geen flut filmpje van lage kwaliteit. als ik zelf iets in een spel wil filmen doe ik dit met xfire. maar dat kun je niet bewerken. mischien kun je de betaalde versie van fraps gebruiken. daar zie je het logo niet in. edit: ik download nu ff de betaalde versie van fraps zal kijken wat het is. edit2: ik heb een filmpje gemaakt maar kon het niet uploaden naar youtube. te groot. upload het nu naar vimeo. stuur zo wel de link Oke echt top voor je reactie, Ik gebruik zelf ook fraps, een multi account maar daar staat helemaal geen fraps logo in. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Jeroen Geplaatst Mei 16, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 16, 2009 Met sony vegas kun je er nog effecten in maken, dat programma is professioneel en makkelijk te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Pctje Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Met sony vegas kun je er nog effecten in maken, dat programma is professioneel en makkelijk te leren. I have to agree that. Zit er professioneel uit ook als het af is. Niet zoals die windows movie maker zooi wat zo standaard is ;p Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
TorresNL Geplaatst Mei 18, 2009 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Mei 18, 2009 Met sony vegas kun je er nog effecten in maken, dat programma is professioneel en makkelijk te leren. I have to agree that. Zit er professioneel uit ook als het af is. Niet zoals die windows movie maker zooi wat zo standaard is ;p Jupp klopt gebruik het zelf ook ja, maar snap er nog niet 100% Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Pctje Geplaatst Mei 21, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 21, 2009 Met sony vegas kun je er nog effecten in maken, dat programma is professioneel en makkelijk te leren. I have to agree that. Zit er professioneel uit ook als het af is. Niet zoals die windows movie maker zooi wat zo standaard is ;p Jupp klopt gebruik het zelf ook ja, maar snap er nog niet 100% gewoon veel proberen want door oefenen leer je veel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie