cool+ Geplaatst April 29, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 29, 2009 Ik heb een omgebouwde WII console. Met een Flatmod chip Ik krijg het niet voor elkaar een spel te brenden ik heb het volgende gedaan: gedowload bestand: mario.iso bestandgrote: 4.699.979.776 Gebrand met Imgburn op een DVD-r van Verbatim snelheid 2 x en later een ander met 4 x Ik denk dat er wat fout gaat met het brandproces, want als ik hem in mijn computer steek geeft hij aan Free space 0 bytes Total space 0 bytes Wie kan en wil mij helpen? edit 03.07 : HEt is me nu gelukt om via Nero wel de image te branden, waarschijnlijk doet die imgburn het niet goed. Helaas werkt het spel nog steeds niet. Ik heb dit spel gedownload:http://thepiratebay.org [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Weet iemand een spel of test bestand dat zeker werkt? Misschien ligt het wel aan het bestand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Nigel Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst April 30, 2009 IK geef je een tip. je Wii hoef niet omgebouwt te zijn om wii spellen te spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
cool+ Geplaatst April 30, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 30, 2009 Hij is al omgebouwd, maar bedankt voor de tip. Post Merge: april 30, 2009, 12:48:24 pm inmiddels op een andere nieuwere pc geprobeerd, met helaas hetzelfde probleem. Imgburn blijft een lege dvd aangeven, terwijl het branden volgens het prog. is gelukt. Nero doet het op de andere computer wel, maar het spel wederom niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Nigel Geplaatst Mei 1, 2009 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Mei 1, 2009 Je moet wel DVD-r gebruiken. wat voor bestand is het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Farid. Geplaatst Mei 1, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Mei 1, 2009 1. - game.iso 2. - game.wii 1. Games met ISO extentie Games met ISO extentie kan je met nero, clonecd, dvd decrypter of welk ander programma branden en zal de back up moeten opstarten mits je deze niet sneller dan 4x speed brand en op goede media (Wij raden media aan als Verbatim!). Simpel! 2. Games met Wii extentie Games met Wii extentie zijn RAW bestanden, direct geript van het origineel, alleen moeten deze nog ge-unscrambled worden. Daar zijn programma's voor als RAWDump. Deze is in de downloadsectie te vinden op de website. Start RAWDump op en klik op 'Convert RAW to Iso'. Zoek je game.wii op, klik deze aan. Een nieuwe lister verschijnt, geef het nieuwe bestand (de .iso) een naam, wat je wilt, gamex.iso bijvoorbeeld en druk op enter. Deze converteert RAW naar een .iso bestand. Daarna brand je deze, niet sneller dan 4x, met een brandprogramma op een DVD-R of DVD+R. Wij raden media aan als Verbatim (-R). Geen goedkope B-merken (Arita, Princo etc)want daar kunnen problemen mee ontstaan zoals DRE's en snellere slijtage van de lens. De exacte grootte voor spellen zijn: 4,699,979,776 bytes, dan is het unscrambled. 4,700,012,544 bytes, dan is het unscrambled met unscrambler 0.4 4,736,698,368 bytes, dan is het een raw bestand en moet het geunscrambled worden. 1,459,978,240 bytes, dan is het een gamecube iso (.gmc moet je gewoon veranderen in .iso) is je file niet PRECIES zo groot dan is het een foute dump. http://www.consolehardware.com/forum/viewtopic.php?id=34 Succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie