Gast antigua Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 Hi Ik downloadde een spel met 4 cds. Nu heb ik 4 virtuele schijven gemaakt met power iso. Maar nu twijfel ik of ik de 4 cds in elk een andere schijf mo\"et plaatsen bv. cd1 in g cd2 in h.... thnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 als je een spel in de winkel koopt met 4 cd\'s vraagt hij toch ook niet bij de installatie om alle 4 de cd\'s er tegelijk in te doen , je kan gewoon met 1 virtuele schijf, als je begint met cd 1 zal hij vanzelf vragen naar de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 neen maar wanneer hij naar de 2e cd vraagt kan ik er niet aan zieik raak niet aan de tweede cd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 je moet het ook niet via de c: schijf doen, maar helemaal bij het begin als je \'\'mijn computer\'\' dubbelgeklikt heb, en daaro zie kan je hem selecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 hmm, ik denk eerder dat zijn probleem is dat hij dan geen ander img kan mounte omdat hij in het instalatie venster zit, probeer eens naar je bureaublad te switchen met alt + tab of die windows toets (tussen ctrl en alt) + m meestal lukt het dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 dat zijn probleem is dat hij dan geen ander img kan mounte omdat hij in het instalatie venster zit, goed gezien ocram. je legt het hele verhaal uit in één zin maar wat te doen? A Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 Hi Het is uiteindelijk toch gelukt. Het zit m soms in een klein hoekje thnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 das mooi... waar lag het nou aan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 lol, nou iig wel goed dat t gelukt is :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Februari 13, 2006 Delen Geplaatst Februari 13, 2006 ik was zo dom te vergeten mounten van de tweede cd dus natuurlijk kon ik er niet in :laugh: :sick: :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie