Spring naar bijdragen

alcohol 120

Gast kerem1996

Aanbevolen reactie

Hallo

Had alc 120% 1.9.5.3105 Corporate edition gedownload. Daar stond dat er geen key voor nodig was. Maar na 1x gebruikt te hebben, doet hij helaas niets meer. Zal dus toch moeten registreren neem ik aan. Helaas is de trackersite off-line. Zoals velen. Kan iemand mij helpen?? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

als je hem wou gebruiken om img mee te mounte kun je ook deamon tools downloaden. (op mijn versie van alcohol 120% moet je ook een serial ofzo aanvragen, maar ik gebruik een crack.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ja, inderdaad voor de img bestanden. Dan ga ik maar weer die daemon tools downloaden. Hoef ik daar geen crack of iets voor??

Telkens als ik naar een cracksite ga, krijg ik een klein schermpje van windows installer. Hij vraagt om de windows 2000 premium cd ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hej

ik gebruik ook alcohol120, ik heb het gedownload als zip-file,

hij doet het bij mij gewoon, nooit problemen gehad met crack enzo

(ik heb em met edonkey2000 gedownload)

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...