Spring naar bijdragen

Nero - Bij installeren piept pc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  43
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb Nero v9 gedownload ,alles gaat vlot uitpakken,installeren,genereren enz.

Nero is aan het installeren tot ongeveer 16%(gaat zeer traag vooruit voor 16% ongeveer 20 minuten)

Dan komt de schrik ,in mijn computer komt een lawaai uit net zoals een rookalarm en dat stop niet.

Dus duw ik op de aan/uit knop voor enkele seconden zo dat hij uit gaat.Want gewoon kan ik hem niet meer afzetten. mijn computen is een medion.Wat zou dit zijn of wat moet ik doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zou wel eens met het geheugen te maken kunnen hebben. Tijdens het installeren wordt er aardig veel in het geheugen opgeslagen voordat de bestanden naar de harde schijf doorstromen. Als het geheugen vol zit, wordt aangegeven dat er niets meer bij kan en vooral de wat oudere pc's kunnen dan rare dingen doen. Ik raad aan om, zeker als je een oude computer hebt, geen Nero 9 te installeren, maar het op Nero 7 te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...