patjepapa Geplaatst April 25, 2009 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/24/09 Status: Offline Actief: Juli 1, 2015 Delen Geplaatst April 25, 2009 Ik ben patrick ben 44 heb 2 kinderen 1 van 14 en 1 van10. Terug?tja had gisteren uitgelogd en hups alles was weg. gisteren paar uurtjes rond gehangen en hier zitten knappe koppen bij. Graag wil ik alles leren over downloaden branden enz. Kinderen vragen vanalles aan papa en papa wil het goed doen en als mogelijk zonder fouten en problemen. Al bedankt voor de hulp die nog moet komen grtjs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
martijn1 Geplaatst April 25, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 25, 2009 Hoi patrick, Leuk dat je, je hebt aangemeld, Ik weet zeker dat je het hier gaat bevallen, en veel gaat leren. Veel Plezier Martijn + duken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie