giveN Geplaatst April 25, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 25, 2009 Beste.., Ik heb sinds vandaag een Western Digital HD Media Player gekocht, die heb ik ook aangesloten op me tv, om gedownloade films te kunnen bekijken. Zonder steeds dvd's te hoeven branden. Als ik films download zijn het altijd .video TS (.VTS) bestanden en (.BUP). Maar die wil ik omzetten naar .AVI / .MPEG / .WMV. Alleen, ik krijg het niet voor elkaar, ik heb het zojuist geprobeert met 'ArcSoft MediaConverter', ik moest 25 minuten wachten en toen was de film geript naar .AVI, maar het bestand was maar 125 MB groot en deed het daarom ook niet! (Groen beeld). En als ik het met 'DVD2Avi' doe, kan me HD media player hem niet lezen ofzo: "Unable to play the selected file. Please refer to the user manual on how to change the file to a supported format'. Wat doe ik fout of zie ik nog over het hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie