Gast Waarom Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 Ik heb helemaal geen verstand van hoe ik global settings en preference moet zetten, kan iemand mij daar bij helpen, ik schrok vanmorgen toen ik vanmorgen een mail las dat het volgens mij met het downloden niet goed ging, het mailtje was in het engels, ik hem hem weg gegooid, maar het zat mij niet lekker, ik dacht misschien staat er wel iets niet goed met downloaden. ik ben echt een leek, kan iemand mij iets wijzer maken, groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 11, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 11, 2006 .... sorry maar ik volg je niet helemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Deamon Geplaatst Februari 11, 2006 Bijdragen: 69 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 11, 2006 probeer je probleem is iets beter uit te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 69
Gast Waarom Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 ik gebruik allang ABC bittorent, maar vanmorgen kreeg ik een mail in het engels, en aangezien ik niet goed engels kan, behgreep ik eruit dat er iets met het downloaden was, maar deze mail zat wel bij mijn spam emails, ik heb hem weg gegooid, maar het zat me gewoon niet lekker, dus ik dacht misschien staat er wel iets niet goed bij mijn downloadprogramma, ik downlod met bittorent abc 2.6.8. mijn global uploadsettings heb ik zo staan, max upload 5, maximum overall uploadrate when downloading 5, maximum overall uploadrate when no downloading 5, o H, 30 min, upload until UL/DL ratio 100%, is dit goed of moet het veranderd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 Tis gewoon spam? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 ja, niet veranderen, heb ik ook niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Waarom Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 ik ben blij met jullie antwoord en zo snel, ik dacht echt dat er iets verkeerd ging hier, dank jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie