Gast Waarom Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 Ik heb helemaal geen verstand van hoe ik global settings en preference moet zetten, kan iemand mij daar bij helpen, ik schrok vanmorgen toen ik vanmorgen een mail las dat het volgens mij met het downloden niet goed ging, het mailtje was in het engels, ik hem hem weg gegooid, maar het zat mij niet lekker, ik dacht misschien staat er wel iets niet goed met downloaden. ik ben echt een leek, kan iemand mij iets wijzer maken, groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 11, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 11, 2006 .... sorry maar ik volg je niet helemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Deamon Geplaatst Februari 11, 2006 Bijdragen: 69 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 11, 2006 probeer je probleem is iets beter uit te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 69