Simmetje Geplaatst April 21, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/09 Status: Offline Actief: September 24, 2017 Delen Geplaatst April 21, 2009 Ja alweer een vraag hier over, ik heb al wel deze site door gespit Ik wil en film branden met ondertiteling , ik gebruik hier voor ConvertXtoDvd3 Ik zet de ondertiteling erbij maar bij het omzetten zie ik nog geen tekst erbij. Dus ik weet ook niet of het dan wel gelijk loopt Kun je bv via de gewone media player de film en ondertiteling zien. Ik zie hier wel heel veel programma's daar voor dat ik weet niet meer welke heel gemakkelijk werkt voor iemand die er helemaal geen verstand van heeft Groetjes Post Merge: april 21, 2009, 09:55:06 pm oeps volgens mij heb ik het bij de verkeerde topic gezet :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
headsh0t Geplaatst April 22, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 22, 2009 Dat je nog geen ondertiteling ziet bij het omzetten klopt. Ik check het namelijk met VLC Media Player: na het converteren in ConvertXtoDVD klik ik in VLC Media Player op Map openen (onder Media), en selecteer ik de VIDEO_TS map. Dak speel ik de film af en selecteer ik de Nederlandse subs. Probeer het eens zou ik zeggen headsh0t Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie