Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Simmetje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/21/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi , ik ben  simmetje en ben op deze site terecht gekomen via google, .omdat ik probleem heb met ondertiteling bij een film zetten. en ik zag al dat daar hier iemand met dezelfde probleem is

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/03/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

eej simmetje,

ik hoop dat je veel plezier hier zult hebben ;D,

en hat zal zeker lukken om ondertiteling onder de film te zetten

veel plezier O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1.8k

  • Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/15/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

eej simmetje,

ik hoop dat je veel plezier hier zult hebben ;D,

en hat zal zeker lukken om ondertiteling onder de film te zetten

veel plezier O0

Martijn1 kan je op je Nederlands letten? Zoals je nu een bericht naar een nieuw lid stuurt komt het erg onprofessioneel over. Graag op de hoofdletters en taalgebruik letten, je doet net alsof je het beste maat is, ook is je spelling niet al te best (en in andere berichten ook), dus graag a.u.b. hier op letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5.9k

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/22/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Graag op de hoofdletters en taalgebruik letten, je doet net alsof je het beste maat is, ook is je spelling niet al te best (en in andere berichten ook), dus graag a.u.b. hier op letten.

Hmmz... had net al heel bericht af... was ik weer uitgelogt.

Maar... ik vind die reactie van je niet netjes... een foutje is menselijk toch?? en er zijn mensen met dislectie of je hoe je dat typt op deze wereld... die zijn hun eigen fouten niet eens!

Ik zal me ff voorstellen:

Ik ben Vincent, 28 jaar en woon in Hoogeveen. Ik ben sinds 2 maanden werkloos. Ik heb de afgelopen 3 jaar bij Asus gewerkt en was daar Debug engineer van laptops.

Sinds een jaar ben ik gestopt met een hub op DC++, dit heb ik zo'n 6 jaar gedraaid op mijn server.

Op het moment ben ik daar alleen nog actief als downloader en om mensen te helpen.

Ook ben ik nu weer druk met 2 testhubs, zodat een vriendin van mij straks weer een goed werkende dc-hub kan draaien. Een beetje scripten is altijd leuk.

Groeten Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...