Wicca_whitch Geplaatst April 15, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 15, 2009 Ooit gehoord van de basisschool? (zo'n school waar je meestal elke dag dezelfde leraar hebt:P) Wij hebben dus op vrijdag een andere lerares en die kan mij niet aan. (het ik_ben_hoogbegaafd_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_van_een_plant_en_al_mijn _vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_niet_hebben scenario (lees: het ik_ben_slimmer_dan_de_leraren_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_ van_een_plant_en_al_mijn_vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_ niet_hebben scenario) Dus zit ik met de enige andere emo in mijn klas elke vrijdag thuis van een extra lang weekend te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie