gkeeee Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 18, 2009 ik en bezig met windows 7 lite te downloaden maar bij het pagina staat dat ik het eerst moet branden op een cd. mijn vraag is moet ik het na het downloaden, eerst uitpakken met winrar en daarna het uitgepakte bestanden op cd zetten? en daarna het cd instoppen bij het opstarten van pc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Heisenberg Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 18, 2009 Neem aan op DVD en niet op CD. Want dat bestand is denk ik veel te groot voor een CD. Maar als je het bestand hebt gedownload pak je uit met WinRAR, dan krijg je waarschijnlijk een .iso bestand wat je brand op een DVD en dan stop je die in je PC en dan start je je PC op en dan komt het Windows 7 installatie scherm. Maar we hebben een centraal topic voor Windows 7 dus deze gaat op slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie