movado Geplaatst April 17, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst April 17, 2009 Weet iemand een site (of heeft iemand toevallig al een lijstje met titels) waarop flash games te downloaden zijn die op een Archos Internet Media Tablet te spelen zijn, d.w.z. zonder keybord besturing, maar met touchbesturing? Ik hoor het graag... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Tom Geplaatst April 17, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 17, 2009 Ik heb ze voor mezelf ook nog niet gevonden. Er is wat lastiger aan te komen, maar dingen als dat ventje van die slee moet wel kunnen. Probleem is echter: waar te downloaden? Ik weet het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
a montana Geplaatst Augustus 26, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 26, 2009 Weet iemand een site (of heeft iemand toevallig al een lijstje met titels) waarop flash games te downloaden zijn die op een Archos Internet Media Tablet te spelen zijn, d.w.z. zonder keybord besturing, maar met touchbesturing? Ik hoor het graag... je kan je flash games overal vandaan halen niet alle speel zijn af te spellen op de archos maar een aantal wel het belangerijke is dat je het doet via firefox niet via de gewone explorer . http://www.youtube.com/watch?v=cE55byMRMCE . instructies Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie