marcootje Geplaatst Februari 9, 2006 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 9, 2006 beste leden ik heb de game 25 to life gedowload en dan klik ik en dan zegt ie dat ik nie de juiste cd rom heb. nou toen heb ik de crack eraf gehaald. die van gamecopyworld.com alleen dan doet hij het nog steeds niet want als ik hem dan opstart dan geet ie zo van ttl.exe[zo heet de crack dan] raport verzenden. kan iemand hier een goede crack voor 25 to life plaatsen en niet die van gamecopyworld alvast bedankt greetz ttteun Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Gast Marniboy Geplaatst Februari 10, 2006 Delen Geplaatst Februari 10, 2006 Misschien kun je het beste nog even bij gamecopyworld.com kijken want er zijn natuurlijk meedere! Als je dit niet kan vinden, zijn er nog genoeg topics over cracks serials etc. etc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 10, 2006 Delen Geplaatst Februari 10, 2006 je kan ook gewoon even googlen naar een cracksite of www.burnworld.com www.crackserver.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 of www.megagames.com die vind ik altijd erg handig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie