buntjes Geplaatst April 16, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 16, 2009 Hallo, Ik heb heel lang spellen gedownload van site enz. maar ineens kon ik het wel downloaden maar als ik me Ds starte kon ik bij elk spel geen nieuwe save.Bestand maken. Ik heb verder gezocht, en kon alleen vinden dat je een bestandje moet downloaden ofzo iets, zou iemand mij kunnen helpen?? Met vriendelijke groet, Buntjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Farid. Geplaatst April 16, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst April 16, 2009 heb je de laatste updates van je R4 kaart? Kan het misschien zijn dat je automatisch saven bij het spel hebt uit gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Stacytje Geplaatst Mei 12, 2009 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 12, 2009 Weetje wat ook kan. dat je R4 kaart helemaal vol zit? Hoeveel Gig heb je ? En hoeveel spellen. Want het kan ook daar aan liggen. je moet wat ruimte overhouden om die save-bestanden opteslaan op je R4 kaart anders werkt het niet. 1 GB = 12 á 13 licht aan bestandsgrotte 2 GB = 22 á 25 4 GB = 50 ofsoo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
violier Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/09 Status: Offline Actief: December 7, 2012 Delen Geplaatst Juni 6, 2009 ik denk dat ze gelijk heeft, want als je het spel wel kunt spelen is er niets aan de hand met je r4 software, en een save bestand maakt ie automatic aan. save bestand aan\uit ken ik nog niet maar zal eens opzoek gaan op de ds van m'n kleine. als ik wat weet hoor je het. groetjes violer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Dark Legend Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Juni 7, 2009 ik heb een m3 kaart (dit is eigelijk precies hetzelfde) en daarbij moet ik een speciale file op het kaartje zetten waarmee de DS dan se sav. files kan aanmaken? misschien heb je het perongelijk verwijderd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
stefjuh Geplaatst Juni 9, 2009 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Juni 9, 2009 ik denk dat ze gelijk heeft, want als je het spel wel kunt spelen is er niets aan de hand met je r4 software, en een save bestand maakt ie automatic aan. save bestand aan\uit ken ik nog niet maar zal eens opzoek gaan op de ds van m'n kleine. als ik wat weet hoor je het. groetjes violer Ik denk niet dat dit klopt het kan alsnog met de software te maken hebben. Ik zou gewoon doen wat farid. zegt ik denk dat je gewoon ff moet updaten en anders ff hier kijken http://www.ndsadapters.com/ndsa/2009/03/arm7-fix.html gr stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie