Pctje Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 18, 2009 @pctje bedoel je met stof happen, vast hangen dan ligt het waarschijnlijk aan je systeemeisen. en weer ontopic Nee ik bedoel dat ik het nooit speel. Mijn pc kan hem makkelijk aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
martijn1 Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 18, 2009 ow ok maar laten we nu weer onestar helpen ik plaats mijn citaat hier voor het geval dat onestar mijn vorige post niet ziet O0 ik leg het je uit ten eerste heb je de full version van bf2 nodig(downloaded of niet) hier is de full version download die je weet wel crack in exe. file ok verder maar nu hebben we natuurlijk de mod nodig maar voordat je die kan instaleren hier de patch zet die in de D schijf program files, EA games, battlefield 2, mods, en maak een speciale map aan genaamd AIX 2.0 nu hebben we de mappen core_mod en core_maps maar eerst moeten we de core_mod en wij zijn nederlands dus pakken we ook d nederlands versie ;D hier de core_mod zet die ook weer dschijf program files, EA games, battlefield 2, mods, en maak een speciale map aan genaamd AIX 2.0 nu gaan we de core_maps instaleren hier de core_maps het handigste is om ze allemaal eerst de optie opslaan te kiezen en dan dschijf program files, EA games, battlefield 2, mods, en maak een speciale map aan genaamd AIX 2.0 te zetten daarna hebben we na het downloaden alle maps er staan de patch, de core_mod en core_maps -we doen eerst het setup laten lopen van de patch volg de stappen -daarna het setup van de core_mod volg de stappen -en last but not least de core_maps het setup laten lopen en volg de stappen volg deze volgorde want anders doet hij het niet!!!!!!!!! en je krijg daarna 2 pics van aix 2.0 op je bureaublad sleep die op elkaar en stel alles in als het instellen niet lukt help ik je wel veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
onestar Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 69 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 18, 2009 het zal dan wel niet voor deze maand zijn want download limiet is bijna op sorry maar daarna ga ik het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 69
martijn1 Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 18, 2009 hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Pctje Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 18, 2009 hoe bedoel je? Ik denk: Dat hij een limiet heeft met downloaden bijv: max 50 gb permaand?! Daar is hij bijna overheen dus moet volgende maand downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
martijn1 Geplaatst April 18, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 18, 2009 ow das jammer moet je daarna maar proberen volgens mij is alles bij elkaar ongeveer 2 a 3 gb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie