Spring naar bijdragen

error in winrar

Gast leroy!!

Aanbevolen reactie

Hi,

ik heb net een paar spellen gedownloaden, maar er loopt iets mis...

Nadat ik de bestanden gecheckt het met quickpar, wil ik ze uitpakken, winrar geeft dan deze error: \"Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd\".

Dit is zo met alle bestanden die ik gedownload heb (en quickpar zegt dat het archief helemaal in orde is).

Weet iemand hier raad mee?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoe groot is alles totaal? Weet je ook zeker dat je alle bestanden correct binnen hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

de bestanden die ik toen gedownload had, heb ik reeds verwijderd (plaatsgebrek), ik heb reeds iets nieuws gedownload, dat kleiner is zodat ik beter kan experimenteren. Ik ga het nu checken met quickpar en proberen te unrarren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

alles in totaal is 2.92gig.

Alles begint nu fout te lopen...

ik heb een foto genomen vande bestanden die ik heb, kan iemand aub zeggen wat ik PRECIES moet doen in quickpar? want het lukt me niet...

De foto vind je hier, hij is 1mb groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...

Ik heb hetzelfde probleem als ik die bestanden wil uitpakken..

alleen ik heb gezien dat ik in de map waar mijn gedownloade bestanden staan

2 par herstel bestanden staan en bij mij is 1 van die 2 par bestanden niet helemaal compleet mischien zou het daar aan kunnen liggen

en als dat daar aanligt kan ik die ontbrekende bestanden niet apart downloaden zoja waar ??.. :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...

Het ligt aan de ISO

Als Quikpar zegt dat alles 100% compleet is,tja probeer is een andere versie te downloaden van de Gamez/App

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...