Spring naar bijdragen

Ondertiteling wijzigen.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal.

Ik heb een film gedownload,en een Engelse SRT file. Ik heb deze subs met sub sync synchroon gezet en opgeslagen.

In principe,zou ik het dus zo kunnen branden met convertx2dvd,maar dan heb ik zowel engels adio en engelse subs.

Mijn vraag is nu,of het mogenlijk is om niets aan de srt file te veranderen,maar alleen de engelse zinnen te veranderen in nederlandse. en dan pas te branden.

Alvast bedankt voor jullie deskundige tips en antwoorden.

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Waarom downlaod je gewoon niet een nederlande srt file?

Check www.sub-search.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Als dat zo gemakkenlijk was,had ik geen weken en weken aan deze file zitten werken.

Ik heb echt op ook maar elke site die iets met ondertitels te maken had gezocht. Geen uren.Geen dagen,maar maanden telkens weer. Het enige dat te vinden was,was een Bulgaarse,een Franse en een Engelse.

Ik heb mijn vraag hier in 2 topics gesteld. Enige weken geleden en vandaag in een andere vorm.

Ik had de film. ik had een engelse srt file en die heb ik synchroon gezet. Voor de proef gebrand op een wisbare schijf,en ik had keurig een engels gesproken film met engelse ondertiteling.

Toen ben ik,in dezelfde file van 1;59 uur.alleen de engelse woorden gaan vervangen door Nederlandse,en als ik op sloeg,en weer opstartte,dan was een groot deel van de file verdampt. Weg.

Ik had inmiddels de hele film klaar. Mijn vraag gesteld in het forum. De file op mijn bureaublad geminimaliseert,en gewacht op enige reactie vanuit het forum.

Elke reactie,hoe gek dan ook,was welkom geweest. Maar Geen reacties is totaal geen mogenlijkheden,oftewel Niet geschoten is altijd mis.

Ik verlangde geen pasklare oplossing,maar gaf aan dat ALLES welkom was.Zo hoog was de nood.

Dag en nacht heeft mijn computer aangestaan in de hoop dat vanuit het duke forum een hint,idee of tip zou komen.

En een uurtje geleden kwam ik thuis,en had windows ondertussen een update uitgevoerd en opnieuw opgestart. Weg mijn kant en klare NL file en weken werk,soms tot diep in de nacht naar de......... .

Ik ben verzamelaar van het duo en jaren heb ik gehoopt op deze film. Jammer dus.

Mag ik het "duke forum" heel hartelijk danken voor de getoonde hulpbereidschap. En als ik ooit iets voor jullie terug kan doen,laat maar weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als ik je een tip mag geven, gebruik systeem herstel dan kan je je file weer terug vinden.

Ik denk dat dit probleem alleen te verhelpen is door de engelse SRT zelf te bewerken naar het nederlands en vervolgens de engelste tijdlijn aanhouden.

Mocht dit niet lukken zou je je eigen srt moeten schrijven, hier zit heel veel werk in. Je moet een script maken met bij welke seconde welke tekst wordt gezecht etc, hier zitten zovele uren, misschien wel dagen in.

Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...