merrem Geplaatst April 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 15, 2009 Hallo beste pc-freaks ...sinds kort heb ik internet (ADSL)via KPN met een Thomson TG787...ik gebruik Azureus om te downloaden en weet wel ongeveer hoe het zit met poorten openen voor optimaal gebruik (bij eenNat-test op Azureus zegt hij ook dat alles O0 is en heb dan ook groen licht laten we maar zeggen...maar toch valt steeds de verbinding weg :-[ nadat ik Azureus aan heb staan...ook krijg ik dan de melding dat mijn netwerk-adres (ip-adres) hersteld moet worden...ik lees hier ook iets over static ip maar ik zou graag hulp willen waar ik dit dan evt. zou moeten aanpassen als dit het geval is...ik hoop dat iemand mij kan helpen :friends:...groeten merrem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Robin Geplaatst April 15, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 15, 2009 Ik denk dat je tegen de max. snelheid van je verbinding zit. Hierdoor raakt je netwerk overbelast waardoor de hele handel uitvalt en hij idd opnieuw ip gaat zoeken etc. Stel is bij je torrent client een max. snelheid in, en zoek de hoogste snelheid bij welke je netwerk nog in stand blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
merrem Geplaatst April 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 15, 2009 Ik denk dat je tegen de max. snelheid van je verbinding zit. Hierdoor raakt je netwerk overbelast waardoor de hele handel uitvalt en hij idd opnieuw ip gaat zoeken etc. Stel is bij je torrent client een max. snelheid in, en zoek de hoogste snelheid bij welke je netwerk nog in stand blijft. Het rare is dat hij ook bij weinig download snelheid bijv. 10Kb/s na enige tijd wegvalt :'(... wat ik ook vreemd vind is, dat ik bij de toepassingen in mijn Experia Box, Azureus toevoeg als client om het netwerk te delen dit dus nu ook niet meer lukt :'( kan ik ook achter het ip-adres komen van Azureus (Vuze) of is dit niet mogelijk? :friends: Merrem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
martijn1 Geplaatst April 16, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 16, 2009 (bewerkt) Zie handleidingen April 25, 2013 bewerkt door DukeNPDA Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie