Spring naar bijdragen

Internetverbinding valt weg bij gebruik van Azureus

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo beste pc-freaks  :)...sinds kort heb ik internet (ADSL)via KPN met een Thomson TG787...ik gebruik Azureus om te downloaden en weet wel ongeveer hoe het zit met poorten openen voor optimaal gebruik (bij eenNat-test op Azureus zegt hij ook dat alles  O0 is en heb dan ook groen licht laten we maar zeggen...maar toch valt steeds de verbinding weg  :-[ nadat ik Azureus aan heb staan...ook krijg ik dan de melding dat mijn netwerk-adres (ip-adres) hersteld moet worden...ik lees hier ook iets over static ip maar ik zou graag hulp willen waar ik dit dan evt. zou moeten aanpassen als dit het geval is...ik hoop dat iemand mij kan helpen  :friends:...groeten merrem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik denk dat je tegen de max. snelheid van je verbinding zit. Hierdoor raakt je netwerk overbelast waardoor de hele handel uitvalt en hij idd opnieuw ip gaat zoeken etc.

Stel is bij je torrent client een max. snelheid in, en zoek de hoogste snelheid bij welke je netwerk nog in stand blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  6
  • Actief:  Nooit

Ik denk dat je tegen de max. snelheid van je verbinding zit. Hierdoor raakt je netwerk overbelast waardoor de hele handel uitvalt en hij idd opnieuw ip gaat zoeken etc.

Stel is bij je torrent client een max. snelheid in, en zoek de hoogste snelheid bij welke je netwerk nog in stand blijft.

Het rare is dat hij ook bij weinig download snelheid bijv. 10Kb/s na enige tijd wegvalt  :'(... wat ik ook vreemd vind is, dat ik bij de toepassingen in mijn Experia Box, Azureus toevoeg als client om het netwerk te delen dit dus nu ook niet meer lukt  :'( kan ik ook achter het ip-adres komen van Azureus (Vuze) of is dit niet mogelijk?  :friends: Merrem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  1802
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Zie handleidingen

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...