robertvanh Geplaatst April 14, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 14, 2009 Ik heb een prima converter om te branden, namelijk Windows DVD maker, het enige probleem is dat ik daar geen ondertiteling bij kan mikken, wat ik heel jammer vind. Ik zoek dus een soortgelijk programma dat makkelijk is , GEEN watermerk in de film prent geen serial vereist etc en toch een makkelijke "voeg subtitle mode in " bezit. Ik wil ook zeker niet betalen voor een converter, ik zoek dus een programma met dezelfde leuke toepassingen en kwaliteit als Windows DVD Maker, en die even gratis is, alleen dan met een ondertiteloptie erbij , geen Watermerk dus en geen geklooi met serials enzo, wel de keuze voor leuke menu's en meerdere films op de dvd schijf te zetten. OF heeft er iemand een idee om makkelijk ondertiteling erbij te zetten met Windows DVD Maker? Graag wacht ik op antwoord, Groetjes Robert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
martijn1 Geplaatst April 15, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 15, 2009 ik vind zelf convert x to dvd het beste http://www.duken.nl/content/view/429/5/ probeer het eens uit ik pm je de serial je kan eigen menu's maken en makkelijk subtitles toevoegen veel pezier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie