Spring naar bijdragen

torrents weer terug in lijst zetten (utorrent) om verder te gaan met downloaden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

hoi allemaal,

mijn laptop was raar gaan doen dus heb ik hem leeg gemaakt.

al mijn data staat standaard op D: ik heb dus geen dataverlies. Ook mijn torrents (utorrent) sla ik altijd op de D schijf op.

doordat ik nu mijn C: helemaal leeg heb gegooit en de programma's weer opnieuw heb geinstalleerd wou ik weer verder met downloaden (ook utorrent is dus opnieuw geinstalleerd)

nu raad je het al: daar staan mijn torrents die ik aan het downloaden was niet meer in:S. Ik was er zes aan het downloaden:S

moet ik nu alles opnieuw downloaden of is het mogelijk dat ik op een of andere manier die torrents weer in die lijst krijg zodat hij weer verder gaat met downloaden waar hij gebleven was???

alvast bedankt,  groeten sven

Post Merge: april 14, 2009, 10:19:25 pm

bij toeval ben ik er al achter gekomen :D

ik was de torrents weer aan het opzoeken om ze vast weer in de lijst te zetten. had ik gedaan, toen moest ik ff naar beneden toe en toen ik net weer boven kwam was die gwoon weer verder gegaan. bij andere torrents ook gedaan.

als je m op exact dezelfde locatie weer opnieuw opslaat onder dezelfde bestandnaam dan gaat die 'checked ...% doen' Toen dat klaar was ging die gwoon verder met downloaden.

chill chill scheelt me weer veel tijd

groeten en slotje van mij part

ps: weer wat geleerd, altijd je torrents opslaan en niet openen. scheelt weer veel zoeken:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...