afratjuh Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 13, 2009 Hallo alemaal, Ik heb al een paar keer busdriver geïnstaleerd en de crack (al van verschillende sites gedownlaod; rapidshare, piratebay) in de goede map geplaats. Maar als ik het spel dan wil spelen dan komt er dit te staan: We are sorry, but the operating system failed to provide the window to render the game graphics in. Please consult the game manual for known work arounds that might improve the game's compatibility with your hardware. Kan iemand me asjeblieft helpen? Alvast bedankt! ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Tom Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 13, 2009 Kan je systeem het spel wel aan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
afratjuh Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 13, 2009 PS. Ik kwam er net achter dat hij ook hetzelfde zegt zonder crack. Moet ik mijn computer instellingen dan veranderen ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Tom Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 13, 2009 Nee, waarschijnlijk kan je systeem het spel gewoon niet aan. Check het even op www.srtest.com, of zeg even om welk spel het gaat en geef de specificaties van je systeem erbij. Edit: 5000e bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
giganielsie Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 97 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 13, 2009 Edit: 5000e bericht! Feli :goodpost: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 97
afratjuh Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 13, 2009 Gefeliciteeeerdd ;D ;D Maaareee... het spel heet 'bus driver' http://www.busdrivergame.com/ Hoe kan ik bij de specificaties van systeem komen dan? : xx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Heisenberg Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 13, 2009 Staat bij Support: 14. I get a message saying: We are sorry, but the operating system failed to provide the window to render game graphics in. Bus Driver immediately crashes with a Prism3D error. There are several possible causes for this to happen. In most cases, the critical element of resolving the problem is upgrading video card drivers. (See #8 above) * Reportedly, some computer vendors ship new machines with the system preconfigured, but without proper drivers for the particular brand of 3D accelerator card installed, including OpenGL support. Make sure to always have proper up to date 3D card drivers installed. * Upgrades of certain Windows components (upgrade of DirectX, a Service Pack application) may require driver reinstallation afterwards. * You may have your desktop color depth (Color quality) in Windows set to 256 colors. Make sure you have Windows running in 16-bit or 32-bit color depth. * You may be using a very old computer with hardware capabilities below minimum specifications required to run Bus Driver. http://www.busdrivergame.com/support.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tom Geplaatst April 13, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 13, 2009 Laat maar, ik denk dat elke pc die systeemeisen nog wel heeft. Benodigd: DX7... Lol, dat is in het Windows 98-tijdperk al uitgegeven. Bij de support geven ze echter wel aan (benadrukken het zelfs) dat je up-to-date videokaartdrivers moet hebben. Kijk even bij Start > Uitvoeren > Dxdiag > Tabblad Beeldscherm wat voor videokaart je hebt en zoek de nieuwste drivers daar even van op. Grote kans dat dat je probleem verhelpt. Edit: o, dat van JFK is natuurlijk nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
afratjuh Geplaatst April 17, 2009 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 17, 2009 heee, iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties! bij de bijlage zit een afbeelding van de naam van mijn videokaart enz. Maar wat is mijn videokaart nou en waar kan ik hem updaten?? Groetjes ;D [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Farid. Geplaatst April 17, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst April 17, 2009 Je hebt een Radeon 9300. Ik vind geen drivers op het net. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
afratjuh Geplaatst April 17, 2009 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 17, 2009 Ik heb geupdated met een RADEN 9200 en hij doet het nu maar nog 1 probleem, het geluid doet het niet. moet je het geluid(skaart) ook updaten ofzo? groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
Heisenberg Geplaatst April 17, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 17, 2009 Ja gewoon even updaten en kijken of die werkt. Weet je ook zeker of alle draadjes goed zijn aangesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
ZydroZ Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 8, 2009 hi all weet iemand waar je niet gebruikte key codes kunt halen of een spel crack waar je niet hoeft key code intikken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 8, 2009 hi all weet iemand waar je niet gebruikte key codes kunt halen of een spel crack waar je niet hoeft key code intikken? Hallo ZydroZ op DukeN, dit is niet het topic om je vraag in te stellen. Waarom? Omdat dit topic van iemand ander is, als je een vraag hebt, maak dan zelf even een topic aan. Dan blijft dit topic overzichtelijk. Alleen is in dit topic zo'n 4 maanden niet meer gereageerd, dus het heeft weinig zin om een topic te "kicken" of een bericht in te plaatsen. Dus graag even zelf een topic aan maken als je een vraag hebt (wel natuurlijk in het goede board zodat we je meteen kunnen helpen) + graag geen oude topics kicken als je lang niet meer is gereageerd (nu valt het nog mee, maar zeg het alvast even). Verder nog veel plezier op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie