Spring naar bijdragen

1 film kopieren van dvd waar 2 films opstaan

Gast abdel_e

Aanbevolen reactie

hallo een vriend van mij heeft een legale dvd waar 2 films opstaan maar als ik deze wil kopieren zegt nero dat ik een grotere schijf moet insteken (op de orriginele dvd zijn de bestande in totaal 7.55 GB ) en als ik het met dvd-shrink probeer valt men pc steeds ui (heb dit al meer dan 5x geprobeert) is er geen programma waarmee je maar 1 film v/d 2 kopieerd en zodat ik bij andere films de xtras kan verwijderen?

alvast bedankt :pinch:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25046
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je zelf wel een dual-dvd en een dual brander? a 8 gb? of gewoon dus 4 gb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

met andere films te kopiere heb ik bijna geen problemen, dat lukt meestal wel maar als ik de map van de dvd open staat er dat hij 7,55 GB is maar ik heb alleen dvds van 4.7 gb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

dus heb je een dual layer dvd nodig en een dual layer brander

het zijn wel 2 films op 1 dvd maar die dvd is aan 2 kanten gebrand ( dual layer ).

dus heb je een dual layer dvd + brander nodig om de films te branden.

wat je wel zou kunnen doen is een image maken van de gehele dvd. die laden met bv alcohol 120% als de image geladen is en je kan em openen als een map de bestanden per film kopieren naar je schijf en die vervolgens op normale dvd weg branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

probeer dvd shrink opnieuw te downloaden, dat is het beste programma om het te doen, en anders gewoon kopieren naar harde schijf en dan naar 2 dvd schijfjes. ( zie uitleg hierboven ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...