forche Geplaatst April 11, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 11, 2009 Hoi Ik zit ongeveer halfweg in de single player van COD4, wanneer het spel plots vast loopt en de volgende foutmelding weergeeft: Loading fastfile village_assault Fastfile for zone 'village_assault' appears corrupt or unreadable (code 107.) Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar telkens loopt hij vast :s Kan iemand mij helpen? Mvg Forche Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
martijn1 Geplaatst April 12, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 12, 2009 Hoi Ik zit ongeveer halfweg in de single player van COD4, wanneer het spel plots vast loopt en de volgende foutmelding weergeeft: Loading fastfile village_assault Fastfile for zone 'village_assault' appears corrupt or unreadable (code 107.) Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar telkens loopt hij vast :s Kan iemand mij helpen? Mvg Forche ik zou denken dat jouw file village_assault beschadigd is misschien onbreekt dus ik stel voor opnieuw te instaleren of de map herstellen hier de torrent of de hersteller(weet niet of het de goeie is , hier hopelijk lukt het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Heisenberg Geplaatst April 12, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 12, 2009 QuickPAR is voor heel wat anders.. Maar zoals Martijn1 al suggereert, probeer eens een her installatie. Kan je ook je PC specs even doorgeven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
martijn1 Geplaatst April 12, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 12, 2009 ja ik dacht al dat quickpar fout was maar ik zou hem opnieuw instaleren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
forche Geplaatst April 12, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 12, 2009 Bedoelen jullie dat ik COD4 helemaal opnieuw moet gaan downloaden? Dus opnieuw via torrent... Ik heb een limiet van 25 GB, dus ik zie het wel niet zitten om het spel helemaal opnieuw te downloaden. Weet niemand een andere oplossing? Ik hab al even op google gezocht en blijkbaar zijn er nog mensen die dezelfde foutmelding krijgen :s Graag antwoord Mvg forche Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Heisenberg Geplaatst April 12, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 12, 2009 Nee gewoon even her installeren. Niet opnieuw downloaden. Hier worden nog een paar oplossing gegeven: http://www.gamingnewslink.com/2007/11/09/fixes-for-call-of-duty-4-errors-crash-and-bugs/ To Africa “Fastfile for zone ‘code_post_gfx’ is corrupt or unreadable.†From Activision they said: If you have uninstall the game, delete the game folder, and then reinstall the game and the patches and it still doesnt work.. you probably have a bad disc. Try replacing the game at the store you bought it! Hope you can do it. -d2b- Hmm.. Then its harder to fix but still possbile. First thing you can try is this: Copy your “zone†folder from Cod 4 directory (over 2 gigs) and paste it to “C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temp\†or “c:\windows\â€. Hope that works =) -d2b- Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
forche Geplaatst April 12, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 12, 2009 Ok ik hem opnieuw geinstalleerd. Ik ga nu weer beginnen beginnen vanaf het begin. Ik zal dan wel melden, mocht ik datzelfde probleem terug tegen komen. Hopelijk niet Mvg, Forche Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie