Gast MrDownload Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 Hallo, Ik heb nu een aantal DVD\'s op m\'n harde schijf staan en die wil ik gaan branden. De eerste ging gewoon goed met nero 7 premium. De tweede lukt echter niet. Ik krijg de foutmelding: DVD-Videofiles reallocation failed. Nu heb ik al ergens gelezen dat je iets met DVD-shrink moet doen. Op No compression zetten, en dan ook met DVD-shrink branden. Heb ik dus geprobeerd en nu is dat DVD\'tje onbruikbaar geworden. Daar ging het dus ook niet mee. Ook las ik ergens dat er DVD-files ontbreken, maar dat lijkt me sterk, want ze komen van liquidtorrent af. En de 1e was een bondfilm (die het deed) en de tweede ook een bondfilm, van dezelfde uploader. Dus, wie kan mij een goede uitleg geven over hoe ik die DVD\'s goed kan fikken? BVD Jan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 kan je ze wel gewoon op je pc afspelen? probeer anders clonedvd eens. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MrDownload Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 Ja, ik kan ze wel op m\'n pc afspelen. En hoe werkt dat, CloneDVD, is dat een brandprogramma? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 ja clonedvd is brandprogramma, helaas niet gratis. Als je het download www.slysoft.com kan je het maar beperkt gebruiken, of je moet een crack instaleren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie