Spring naar bijdragen

pc aan de tv

fusbury

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het is me gelukt om met een s-video kabel de pc aan de tv te krijgen. maar als ik dan doe clone dan krijg ik op me tv goed beeld en op me pc slecht beeld te groot en dat kan ik dan niet aanpassen.

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

specs:

pc: dell

videokaart: nvidia 9500gt

driver: 182.50

tv: sony

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Ik zou het met een andere soort kabel proberen.

Ik weet niet wat voor tv je hebt want je zegt alleen sony, heb je ook een modelnummer?

Ik zou even kijken of je een dvi kabeltje naar VGA of HDMi hebt, en het dan zo op je pc aansluiten.

Download ook even de laatste drivers van je videokaart.

http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Actief:  

farid heeft gelijk s-video is een slechte keuze zelf heb ik dvi-hdmi echt super beeld maar je moet wel een goeie videokaart hebben anders heb je slechte beeldkwaliteit ik raad aan dvi-hdmi (zoveelmogelijk pins) (en geen adapter maar een kabel) dat heeft allemaal met kwaliteit te maken

en hoeveel inch want hoe als je vga hebt en 36 inch ofzo zit het er niet zo mooi uit met hdmi wel

Tim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 709

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

farid heeft gelijk s-video is een slechte keuze zelf heb ik dvi-hdmi echt super beeld maar je moet wel een goeie videokaart hebben anders heb je slechte beeldkwaliteit ik raad aan dvi-hdmi (zoveelmogelijk pins) (en geen adapter maar een kabel) dat heeft allemaal met kwaliteit te maken

en hoeveel inch want hoe als je vga hebt en 36 inch ofzo zit het er niet zo mooi uit met hdmi wel

Tim.

Helaas maakt het bij dvi-dvi dvi-hdmi en vice versa geen ene hol uit of je nou wel een adapter gebruikt of niet, en of je een kabel gebruikt die gesmede is bij maanlicht door elfen en 150 euro kost.

Het is een digitaal signaal van 0/1, enigste waar de kwaliteit verschil inzit is de omhulsel van de kabel. De rest van de verkopers je wijsmaken is lariekoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...