Drob Geplaatst April 10, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst April 10, 2009 Ik heb hier over all een aantal keren wat over gevraagd maar ik heb alles all geprobeerd En nu vraag ik iedereen die mij kan helpen met dit probleem om hem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------ > En nu ben ik het zat met mijn pc ik heb all heel vaak opnieuw geinstalleerd en weg gebracht. > Ik heb last gehad van : Overclock fouten Vastloper's Ik heb de overclock fout zelf verholpen door de BIOS te reseten maar de laaste tijd loop mijn pc heel vaak vast om de 5 minuten wel of na een langere tijd als ik een spel aan het doen ben of een film aan het kijken ben maar niet is het probleem dat hij de laaste keer vast liep en nu niet meer door start hj blijft de hele tijd in de BIOS staan en na een keer reseten dat hij dan zelf doen loop hij weer vast in de BIOS. Wie kan mij helpen Dit is mijn Systeem configuratie: Prossecor:Intel Duo Core 2 E6300 Geheugen:2GB DDR2 Hardeschi:320 GB SATA Videokaar:MSI Nvidia 9500 GTX 1GB Netwerk :Wireless Internet Windows :Windows Xp - Media Center Temp van de CPU: Min 48C Max 49C/ Bij RealTemp Geeft hij dat aan. En de game die ik het meeste speel op deze PC: Counter Strike: Source Counter Strike 1.6 Half Life 2 : Deathmatch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Tom Geplaatst April 10, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 10, 2009 Dan moet je niet op ons zeiken, je hebt zelf geen antwoord meer gegeven in je topic. Verder kun je niet van ons verwachten dat we alles oplossen en dan nog zo snel mogelijk ook, we zitten hier in onze vrije tijd en dat heb je te respecteren. Slot + verder in het andere topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie