Drob Geplaatst Mei 18, 2008 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Mei 18, 2008 hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie