Gast Luiedonder Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 Iedereen die regelmatig films download in avi formaat via nieuwsgroepen komt ze wel eens tegen:de verknipte divx.Nu bedoel niet de films die zijn opgedeeld in .rar bestanden want die kennen we nu wel.Ik bedoel de .avi.001 .avi.002 enz.Hier kan je met winrar niets mee.Ik ken heel wat stugge downloaders die dit soort avi,tjes lings laten liggen omdat het toch niets gaat worden.Er worden ook nogal eens vragen over gesteld op de verschillende forums.Voor diegene onder jullie die hier ook (nog) geen raad mee weten: Http://www.freebyte.com .Daar kan je het gratis tooltje hjsplit downloaden.Heel simpel progje (ik houd van simpel) wat van je in mootjes gehaktte avi film weer een echte speelfilm maakt.Hopelijk heeft iemand iets aan deze info.Veel plezier ermee.Gr: Luiedonder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie