Wicca_whitch Geplaatst April 8, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 8, 2009 Hallo, Ik heb 3 films gedownload en zoals bij de meeste films zijn ze niet in het Nederlands. Er zaten nog geen subs bij dus heb ik de ondertiteling ook gedownload. Nu wil ik de films graag op een DVD branden samen met de ondertiteling. Ik zou het ook wel fijn vinden als de ondertiteling synchroon loopt met de film. Voor het converteren en branden van films heb ik totnutoe ConvertXtoDVD gebruikt (versie 3) en heb daar gene problemen mee gehad. Het enige verschil was dat die films in het nederlands waren en ik er dus geen ondertiteling bij hoefde te zetten. Maar nu zit ik dus met die 3 films. Ik wil ze graag op DVD met ondertiteling die synchroon loopt met het beeld. Iemand een idee hoe ik dit doe? Ik heb al heel veel tutorials doorgelezen maar ik snap er nog steeds niets van. Danielle Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Heisenberg Geplaatst April 8, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 8, 2009 Heeft u deze al door gelezen?: http://www.weethet.nl/dutch/video_syncsubtitles.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Wicca_whitch Geplaatst April 9, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 9, 2009 Ja maar op de een of andere manier ben ik zo hersenloos dat zelfs dat me niet lukt. Nouja morgen nieuwe DVD's halen en het weer opnieuw proberen. _______________ Off: Noem me trouwens gewoon je, ik ben niet 30 ofzol ik kan gewoon erg serieus typen als het nodig is (en ik niet hyper melig etc. ben) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Heisenberg Geplaatst April 9, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 9, 2009 Ok, zal het onthouden Waar loop je vast bij de handleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Wicca_whitch Geplaatst April 10, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 10, 2009 Ik zit vandaag thuis dus ik ga het nog een keer vanaf het begin proberen. Als iets niet lukt roep ik het hier wel. _______________________________________________________________________________________ Goed ik ben dus weer bezig en het gaat goed tot en met dit stukje: Open de ondertiteling. (gaat goed) Klik op "Edit Subtitles". Het venster "Subtitle Editor" wordt nu geopend. Hier staan alle ondertitelingsregels in, inclusief hun start tijd en speelduur. Markeer de eerste regel. (gaat goed) Klik de eerste regel aan (die relevant is voor het spraak-gedeelte van de film) en druk op CTRL+F5. De eerste regel wordt nu BLAUW gemarkeerd (je ziet dit nu niet omdat de regel geselecteerd is). Markeer de laatste regel. (gaat goed) Klik de laatste regel aan (die relevant is voor het spraak-gedeelte van de film) en druk op CTRL+F6. Deze regel wordt nu GROEN gemarkeerd (je ziet dit nu ook weer niet omdat de regel geselecteerd is). Bepaal de locatie van de knoppen "Blue" en "Green. (gaat goed) Start weergave van de film. (gaat niet goed) Klik op de "Play" knop (het driehoekje). Zodra de eerste gesproken tekst (of andere zaken waardoor normaal gesproken ondertiteling gestart wordt, zoals een plaats of tijdsaanduiding) klik je op de knop "Blue". Hier kom ik dus vast te zitten. De film wil wel starten maar ik heb geen beeld en ik kan de knoppen Blue en green niet aanklikken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie