lildaan Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 7, 2009 ik post mijn topic niet voor niets hier. ik heb al veel geprobeert om hem open te krijgen.en aan doorverwijs dingen heb ik niks. ik zeg toch ik heb een eminent 4214 Die staat dus niet in die lijst bij die port forwarder site! daarom post ik het hier want daar reageert toch niemand das gewoon doodlopend..... dus ben ik nu Scruwed omdat ik een modem heb die daar niet bij staat of is er nog een andere manier. mvg :s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Heisenberg Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 7, 2009 Zoals wij al eerder aangaven, we hebben hier een centraal topic voor. Wat begrijp je hier niet aan? Dan is het niet de bedoeling om weer klakkeloos een topic aan te maken omdat er niemand reageert. Wederom gaat dit topic weer op slot. Zie je vorige topic met de link naar het centrale topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie